PAULA MARISCAL, organitzadora del Palo Alto Market "És un gran homenatge, bàsicament a la música en viu i en directe. L'experiència aquí dins, tothom quan els músics comencen a tocar, és com que se'ls hi il·lumina la cara. Realment, la gent agraeix molt i ho escoltes." MAXWELL WRIGHT, director artístic de l'Street Music Experience "Hacer básicamente una experiencia atractiva para el oyente dónde al pasearse por el mercado, pudiera tener una experiencia de estar viviendo un poco la música en la calle pero reinventada con el concepto de un DJ." ALEXEY LEÓN REYES, saxofonista, flautista i vocalista "Intentar estar conversando continuamente con los músicos y ser creativos, proponer ideas o seguir las ideas que proponen tus compañeros."

La Street Music Experience és un experiment musical: 15 músics de diversos països actuen enmig del Palo Alto Market, mentre els assistents poden gaudir-hi d’una experiència única que se suma a la resta de l’oferta del mercat. Suposa un homenatge a la música feta al carrer i permet al públic observar en directe diversos músics  que actuen alhora amb diferents instruments, tot i que no estan junts.

L’actuació consisteix en una barreja sonora en viu. Un discjòquei llança una base rítmica sobre la qual els instrumentistes improvisen: un trompetista, un percussionista, un saxofonista i un violinista, entre d’altres, es fan propi el tema musical.

Cada músic té la seva pròpia manera de fer. L’Alexey León Reyes, saxofonista, flautista i vocalista, explica que és molt important per al músic escoltar als seus companys i mantenir l’atenció.

Per als visitants primerencs al Palo Alto Market ha estat tota una sorpresa coincidir amb aquesta actuació simultània al carrer. Uns d’ells són la Berta Garcia i en Marc Sánchez i coincideixen  que resulta molt agradable comprar mentre escoltes música en directe.

El director artístic de l’Street Music Experience, Maxwell Wright, es mostra orgullós de donar una oportunitat a la música llatina i que tingui tan bona rebuda. L’organitzadora del Palo Alto Market, Paula Mariscal, que al juliol ja va avançar a BTV aquesta nova experiència, explica que cada primer cap de setmana del mes el Palo Alto Market ofereix una novetat temàtica diferent i es mostra convençuda que pel mes que ve podran continuar sorprenent els visitants.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a