El català Marc Piñol és un dels 45 discjòqueis que forma part del cartell del Digital Barcelona. És un festival de música electrònica que va néixer a Holanda i que, per segon any consecutiu, ha arribat al Fòrum amb èxit de convocatòria. LOÏC LE JOLIFF, codirector de DGTL Barcelona "Después de el mes de junio que hay los dos grandes festivales que son el Sónar i el Primavera Sound, en agosto solo quedaban eventos pequeños pero no masivos como este. Tenemos un turismo que viene solo para el festival." IBON SUBERVIOLA "Soy del PaÍs Vasco y he venido porque un amigo me enseñó el cartel y ví que era uno de los mejores d eeuropa." MARTA GASTON En total, pel Digital Barcelona passaran prop de 30.000 persones. El 55 % són d'aquí, però la resta de fora, principalment de França i Holanda." NICOLAS JANOU "El festival está muy bien, lo organizan bien, el lugar también y tenemos un clima perfecto." A més, aquest any, la sostenibilitat és un dels eixos principals del festival. Han reciclat material per a la decoració, utilitzen un mètode de pagament sense fitxes ni paper, i tot el menjar que ofereixen és vegeterià. També han desenvolupat un pla energètic per reduir el consum elèctric. A més, el Digital Barcelona es vol apropar als horaris europeus i comença a les tres de la tarda. NATÀLIA HEREDIA i RUTH CUSCÓ "És una mica estrany i curiós que sigui de dia amb la música electrònica quye s'asocia a la nit. És un bon warm up per la nit amb el cel i el mar." Els assistents també poden comprar al Revolution Market, on hi ha roba i elements de decoració de marques locals i ecològiques.

Fidel al seu orígen, l’horari del festival és més aviat diürn. Els dos dies ha obert portes de les 15 h a les tres de la matinada, amb una programació que ha inclòs caps de cartell com Dixon, Robert Hood, Maceo Plex o Ben Klock. Entre els 45 discjòqueis que han passat per l’escenari n’hi ha de nacionals, com el català Marc Piñol.

En total, el festival ha rebut 30.000 assistents, dels quals la meitat són estrangers, provinents de França o Holanda. Es tracta de la segona edició d’aquest esdeveniment, que s’ha celebrat al Parc del Fòrum, i que també ha tingut un espai especial dedicat a l’art i al comerç local. Els assistents poden comprar al Revolution Market, un espai on es venen articles de decoració i roba, tots productes locals i sostenibles. De fet, l’ecologia ha estat un dels eixos centrals d’aquest any, amb diverses mesures que s’han implementat per primera vegada  al festival: reutilització de gots, només hi ha menjar vegetarià, els elements de decoració són reciclats i els pagaments es fan a través d’una banda magnètica que els usuaris porten a la polsera que els acredita. També han dissenyat un pla energètic per reduir el consum elèctric.