El proper 1 de desembre farà un any que es va posar en marxa a Barcelona l’anomenada zona de baixes emissions, però el veto als cotxes més contaminants no s’ha activat mai perquè no s’han donat les condicions necessàries. L’aniversari coincideix amb les últimes propostes del Govern espanyol per combatre el canvi climàtic. Tot plegat ho han analitzat Susana Pascual, membre de la Plataforma per la Qualitat de l’Aire; Patrick Renau, president de l’associació de foment del cotxe elèctric Volt-Tour; i José María Baldasano, professor d’enginyeria ambiental de la UPC.
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”Què fan altres ciutats?” style=”flat” shape=”square” color=”pink” size=”lg” align=”center” i_type=”material” i_icon_material=”vc-material vc-material-arrow_forward” css_animation=”none” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbeteve.cat/basics/mesures-contaminacio-barcelona-paris-madrid/|||” css=”.vc_custom_1540210221769{margin-top: 10px !important;margin-right: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;margin-left: 10px !important;}”][/vc_column][/vc_row]