A ‘303‘ repassem la trajectòria del misteriós i mític projecte de Detroit Arpanet. El nom procedeix de la juxtaposició de la xarxa precursora d’internet del mateix nom i de la firma de sintetitzadors analògics ARP. Darrere d’Arpanet hi ha Gerald Donald, un dels noms més respectats dins la dinastia del techno de Detroit. Donald guarda silenci sobre si mateix i sobre la seva implicació en diversos projectes musicals. Per ell, el més important és la música i el concepte en si. Va ser un dels creadors de Drexciya, el celebrat projecte electrònic entorn del qual es va construir una mitologia afro futurista, basada en els Drexciyans, una raça submarina autoideada, en la línia HP Lovecraft. També és membre de Dopplereffekt i Der Zyklus.
Arpanet estava inicialment plantejat com un presumpte duet entre els líders de Drexciya, James Stinson i Gerald Donald, però des de la mort de Stinson el 2002, Arpanet ara està fermament establert com a Gerald Donald en solitari. La paleta musical d’Arpanet és una fusió de funk mecànic i electro clàssic amb les tendències més gèlides del synth pop europeu dels 80 i, fins i tot, estils més ombrívols com el cold wave. Tot regit per una estètica freda i minimalista i una filosofia afro futurista, que converteix Arpanet en un projecte d’allò més interessant.