app clinic vacuna

(ACN / redacció) L’Hospital Clínic estrenarà en poques setmanes una aplicació per fer un seguiment continuat i a distància dels viatgers internacionals que van a països amb malalties tropicals. Es tracta d’un servei que entra en funcionament coincidint amb l’estrena de les instal·lacions noves del Servei d’Atenció al Viatger internacional (SAVI) i el Centre de Vacunació d’Adults, que comparteixen dependències al carrer de Casanova, 150.

Consulta telemàtica

L’aplicació permetrà que els pacients puguin consultar petites incidències de salut, símptomes i molèsties que tinguin durant l’estada a l’estranger. Per exemple, diarrees, mals de caps o lesions cutànies. Des del Clínic, un professional sanitari li podrà recomanar un tractament. L’objectiu és que els pacients tinguin una atenció integral i continuada amb acompanyament abans, durant i després del viatge.

Espai nou d’atenció al viatger

Aquesta app s’estrena aprofitant les instal·lacions de vacunació i atenció al viatger del carrer de Casanova. Els dos serveis han recuperat l’activitat prèvia a la pandèmia, amb més de 21.000 viatgers anuals atesos i més de 20.000 vacunes injectades.

L’espai disposa de nou despatxos per a les visites, un magatzem habilitat per a la conservació en fred de les vacunes, i un espai específic per atendre els pacients amb sospita de malalties altament transmissibles.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a