Els tres comptes de Twitter actuen de forma similar segons FACUA, ja que anuncien ofertes de feina a la xarxa social animant els usuaris a informar-se més a través de línies de telèfon mòbil
que, en el seu respectiu missatge del contestador automàtic, anuncien un número de telèfon de pagament iniciat per 806. Segons l’organització de consumidors ho fan així: “Para ser atendido personalmente en este momento, llame al 80 643 32 93”, una manera d’anunciar la línia telefònica que, afirmen, pot confondre l’usuari, evitant que reconegui el prefix de pagament.
Els seguidors de Twitter dels comptes no han deixat d’augmentar malgrat la primera denúncia de FACUA a l’empresa matriu Prixline S. L. l’any 2014 davant les autoritats de protecció al consumidor de Madrid, Andalusia i Catalunya. El compte @alertasempleo té actualment 214.000 seguidors, @AlertasTrabajo en té 138.000 i @AyudaExperta, 82.000.
Fa dos anys, l’entitat també va informar la Secretaria d’Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació (SETSI). Rubén Martínez ha explicat a Barcelona FM que les entitats a les quals han recorregut per posar fi al frau no s’han pres la molèstia de solucionar aquest problema que afecta bàsicament els aturats que estan en cerca activa de feina.