rodalies afectacions

Aquest dilluns Rodalies ha engegat un canal de comunicació a través de l’aplicació de WhastApp perquè tothom pugui estar al dia de l’estat del servei. Es tracta d’un sistema unidireccional en què només pot enviar missatges la companyia per difondre avisos, incidències, plans alternatius de transport i restabliment del servei, entre altres informacions relacionades amb l’estat del servei de Rodalies.

La posada en marxa d’aquest canal s’emmarca en el Pla endreça, que el Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya i Renfe impulsen per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies. L’objectiu és garantir el dret dels usuaris a disposar d’una informació ràpida, útil i concisa.

Com donar-me d’alta al servei?

Segons informa Rodalies, el nou canal de Renfe es pot trobar en aquest enllaç i per subscriure-s’hi només s’ha de prémer el botó Seguir, sense necessitat de donar el número de telèfon ni cap dada personal. Un cop afegit a l’aplicació, el canal s’ubica a la pestanya Novetats i cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que hi ha missatges sense llegir.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a