Segons Trias, a Barcelona sonen totes les alarmes, però el govern municipal no les sent. Amb aquesta campanya, Trias vol mobilitzar l'electorat de cara a la propera cita a les urnes, una oportunitat única, diu el convergent, per assolir l'alcaldia. La campanya, que per CiU apel·la al sentit de l'humor, va acompanyada de 100 mesures, entre les quals hi ha l'augment de la seguretat. Aquesta campanya preelectoral ha costat uns 25.000 euros i Trias ha volgut deixar clar que els diners provenen únicament del grup municipal i no de cap fundació, com la Trias Fargas, en el punt de mira pel cas Millet, i que també va patrocinar la publicació d'un llibre d'una anterior campanya del Grup Municipal de CiU. Pel líder convergent, va ser una col·laboració que en cap cas implica, com demanen els socialistes, que es tornin els diners. Trias ha comparat amb ironia el que s'ha dit aquests dies del suposat finançament de la seva campanya, a la rumorologia a través de la qual li han atribuït una malaltia, el Parkinson, que assegura que no té.