(ACN) Rodalies de Catalunya ampliarà la seva oferta de bitllets combinats durant la temporada d’estiu amb l’objectiu de reactivar sectors com l’oci i la cultura, greument afectats per la crisi de la covid-19. Durant els pròxims mesos, la companyia posarà a disposició dels clients fins a 22 ofertes (més que qualsevol altre any), que permetran assistir a festivals de música, parcs d’atraccions o gaudir de diferents plans d’oci. L’empresa creu que la demanda d’aquest estiu encara serà inferior respecte al 2019, però confia a acostar-se als nivells registrats abans de la pandèmia, quan va transportar al voltant de 350.000 viatgers i es van generar uns ingressos addicionals d’1,4 milions d’euros.
Col·laboració amb els festivals d’estiu
Una de les principals novetats de la oferta passa per reforçar la col·laboració amb els festivals d’estiu, siguin festivals amb una assistència massiva o bé espectacles urbans en format més reduït. “Es tracta d’un segment que creix de forma molt important”, assegura el gerent comercial de Rodalies de Catalunya, Jesús Pozo. De fet, Pozo assenyala que vora el 15 % dels assistents van arribar a aquests espectacles en tren l’any 2019, un percentatge que es dispara fins al 25 % en casos com el Canet Rock.
Pel que fa a les propostes d’aquest any, Rodalies de Catalunya ofereix bitllets combinats a un total d’onze festivals. Per exemple, el festival Jardins de Pedralbes, el Cruïlla, o el Grec.
De cara a aquest estiu, Renfe també oferirà trajectes a diferents parcs d’atraccions del país com Port Aventura o l’Illa Fantasia.