Per aquesta entrada a Barcelona circulen cada dia 119.000 vehicles i, segons l'estudi presentat avui per Comissions Obreres, la majoria van gairebé buits. Implantar un carril bus a la B-23 reduiria dràsticament les cues que es formen a l'entrada de la Diagonal i suposaria per a tots aquests conductors un estalvi de 5 minuts i mig per trajecte. JAUME VERNET, responsable de Mobilitat de Comissions Obreres "És un carril bus que no suposa perdre capacitat". Si se seguís la proposta del sindicat no caldria fer una gran inversió. El projecte, diuen, no requereix obres, només repintar la carretera en el tram que va de Sant Feliu a Barcelona. JAUME VERNET, responsable de Mobilitat de Comissions Obreres "Parlem de carrils pensats per circular a 120 km/h i com que hem d'anar a 80 s'hi poden adaptar". La limitació de velocitat a 80 quilòmetres per hora a l'àrea metropolitana permet reduir l'amplada dels carrils, que passarien dels 3 metres 75 actuals a només 3. S'aprofitaria també per instal•lar pòrtics de senyalització variable i telèfons d'emergència al voral. Per diferenciar-lo visualment, es pintaria de blau, com ja es fa en altres països d'Europa