Ha estat una nit llarga. Molts passatgers s'han vist obligats a fer nit a l'aeroport. Alguns no han pogut aclucar els ulls per l'incertesa de saber com acabarien les seves vacances. NOELIA BARRIOS "Ja m'han llevat les ganes, m'han escurçat el pont, jo tenia sis dies i ara me'n queden quatre, sinó tres o dos...". JOSEP BOSCÀ "Vam anar a la cua d'Spanair, allà vam estar unes quatre hores, fins a les tres de la matinada, i a partir d'aquí ens han donat un nou bitllet, sense cap garantia per avui a les onze del matí, i hem fet nit aquí perquè no valia la pena sortir per l'hora que hem acabat". IVANA POPOVICH "Estamos en el aeropuerto desde ayer por la tarde, estamos durmiendo aquí en la cafetería". Precisament les cafeteries han estat un bon lloc per començar a formalitzar els fulls de reclamació que avui han omplert milers de passatgers. IGNASI "Es una verguenza, somos tercermundistas para todo...". RAMON DOMÍNGUEZ "Esto es una vergüenza porqué llevamos todo el año ahorrando para hacer este viaje, estan jugando con nuestra ilusión... es un dinero que vamos a perder". Des de primera hora del matí les cues han estat quilomètriques per intentar reubicar-se en altres vols o simplement demanar la devolució de l'import del bitllet. CRISTINA ESTÉBEZ "Es que es imposible irse, a lo mejor te dan billete para el lunes, si te vas por el puente ya no te compensa". "No tenemos ninguna esperanza, total haremos la cola... de perdidos, lo que sea...". Mentrestant, els passatgers han afrontat les llargues hores d'espera de forma ben diversa...