És un curt de cinema fet per nois i noies amb necessitats educatives especials. Són alumnes d'una escola del Guinardó especialitzada en aquest col·lectiu. Ells se n'han encarregat de tot el procés. Han fet d'actors i actrius, però també de guionistes i tècnics. NAIARA RAMOS, alumna "Me ha gustado cuando me arreglaban, me maquillaban. Estar allí en el escenario, que me miren, porque nunca he salido allí en el escenario y me ha gustado representar el papel." JOEL PARDO, alumne "Fer també sobretot els exteriors perquè això és com fer una sèrie de televisió però en petit i llavors m'ha encantat." NEIVI LANDAZURI, alumna "M'ha agradat moltíssim com es prepara des de darrere de la càmera sense estar davant com a actriu, estant al darrere." "Moltes gràcies. De res. Té. Moltes gràcies." Repartidors de tiquets, venedors de crispetes o grans actors... A més, han interpretat els papers dels personatges que trobem en l'estrena d'una pel·lícula, en l'acte de presentació del curt. La iniciativa s'emmarca dins del projecte de teatre social del centre, que treballa amb estudiants discapacitats. ARTUR FERNÁNDEZ, escola especial Mare de Déu de Montserrat "Volem donar a conèixer tot el que són capaços de fer. Visibilitzar totes les seves capacitats. No amargar-nos de res i realment potenciar tot el que són les seves capacitats." Fa 10 anys que utilitzen el teatre per desenvolupar les capacitats dels alumnes, però aquest és el primer que la feina feta durant el curs s'ha acabat materialitzant en un curt. "En un primer bloc hem treballat tot el que és la veu, la conscienciació i la projecció de la veu, en un segon bloc l'expressió corporal i ja per acabar en hem centrat en el curtmetratge." Un curtmetratge sobre superherois que salven princeses, inspirat en el cinema mut i amb grans dosis d'humor. Una mostra del que aquests nois i noies són capaços de fer en el cinema i el teatre.

Els estudiants, que cursen quart d’ESO i tenen algun tipus de discapacitat, han escrit i interpretat el guió del film després d’haver treballat en aspectes relacionats amb el cinema durant el curs. L’objectiu és que els alumnes millorin les habilitats socials i l’autoestima a partir de la feina feta en aspectes com la projecció de la veu o l’expressió corporal. La iniciativa s’inclou dins del projecte de teatre social del centre que fa 10 anys que es duu a terme. En aquesta ocasió, però, han anat  un pas més enllà i, per primera vegada, han plasmat la feina feta en un curt cinematogràfic.