Un any a Segona, però amb la força d’un sentiment. Aquest és el missatge que la directiva blanc-i-blava vol deixar ben palès amb la campanya que han iniciat a les xarxes socials i amb la qual volen augmentar la massa social de cara a la temporada 2020-2021.

“Som la força d’un sentiment”

Amb l’anunci, que des d’avui ja es pot veure a les diferents xarxes socials del club, l’Espanyol afirma que “comença la batalla i comença el camí del retorn. El lloc on mereix el RCD Espanyol, per història, tradició i per la nostra gent és la Primera Divisió. Per tots i cadascun dels 28.479 socis, pericos i periques, que ens acompanyaran en aquesta temporada que està a punt per iniciar. El soci és el centre del club. Perquè, tot i que la Lliga arrenqui sense públic, sentim als nostres seguidors més a prop que mai”.

Més de 400 noves altes

La campanya ve a refermar el bon moment, des del punt de vista social, que viu l’Espanyol. El club ha anunciat que l’entitat presenta més de 400 noves altes de soci, en referència al final de la campanya passada, una fet que “demostra la passió incondicional de l’afició es traspua en un any que ha de ser molt important per a l’entitat, que farà 120 anys d’història el proper 28 d’octubre”.

Amb la campanya que apel·la als sentiments blanc-i-blaus, el club presidit per Chen Yansheng assegura “que l’Espanyol està més viu que mai. Amb el suport de tota la fidel afició, notant el seu alè més a prop que mai, el conjunt blanc-i-blau de Vicente Moreno arrenca la competició. Amb humilitat, però amb tota la determinació del món. No serà gens fàcil, serà llarg i dur, però amb el coratge, la persistència i la força d’un sentiment que ens uneix a tots els pericos aconseguirem l’objectiu”.