Aquest diumenge, els fogons del Tast a la Rambla s’apaguen després de quatre dies d’activitat. L’any passat no es va poder celebrar per la crisi sanitària i enguany ha tornat marcat per les mesures de seguretat. Tot i l’aforament limitat, aquesta 7a edició ha tingut més de 95.000 visitants.

L’organització afirma que han superat les previsions

Segons els organitzadors, ha estat un èxit de públic. De fet, Fermín Villar, president d’Amics de la Rambla, i Roser Torras, directora de grup GSR, han destacat que aquesta cita gastronòmica “ha superat les expectatives previstes d’assistència i resposta ciutadana en temps de pandèmia”.

El públic que ha assistit al Tast a la Rambla ha estat majoritàriament local, més d’un 60 % eren barcelonins. Un 22 % han estat turistes internacionals i un 6 %, de la província de Barcelona.

La tapa més popular, la del restaurant Telefèric

En total, s’han servit 140.000 degustacions dels 26 restaurants i pastisseries que hi han participat. La tapa més venuda ha estat el brioix de tàrtar de salmó marinat i ratlladura de llima, del restaurant Telefèric. La plata ha estat per a una tapa del restaurant Pepa Tomate i el bronze, per a un risotto del Cecconi’s.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a