Les llargues cues per entrar al Palo Alto Market s'han repetit durant tot el matí. Fins i tot alguns han hagut d'esperar prop d'una hora. La majoria, però, creuen ha valgut la pena. "M'agraden aquestes coses, jo crec que sí". "Vinc a treure el nas i a fer el curiós, perquè va tenir molt rebombori la primera edició, no vem poder entrar i això indubtablement genera més interès". A dins, molta menys aglomeració. Entre les novetats d'aquesta tercera edició una zona gastronòmica dedicada al cebiche i altres especialitats de la cuina peruana. No hi ha faltat tampoc la música en directe....ni la perruqueria a l'aire lliure. "L'objectiu de Palo Alto Market és innovar en cada edició. Per això al marge de les novetats que ofereixen els expositors també es renoven." En total n'hi ha 150. La majoria són joves creadors que veuen en Palo Alto una oportunitat per donar-se a conèixer. AGNÈS WO, expositora "Més que res gent que s'interessa, o que té botigues i et demana si pot tenir el teu producte". IVÁN VERGÈS, expositor "La gent et pot conèixer té la oportunitat de venir aquí, escollir què vol. No la botiga tradicional, és una alternativa". Els responsables del mercat creuen que l'esdeveniment ja s'ha consolidat com una plataforma de noves tendències. PEDRÍN MARISCAL, director de Palo Alto Market "Todo lo tienes por aprender, todo te lo tienen que enseñar y hay que abrir mucho los ojos, los oídos y el coco sin prejuicios y estar muy atentos a que es lo que está funcionando". Ahir van passar pel mercat més de 5 mil persones i la previsió és que avui la xifra s'arribi a superar.

L’il·lustrador Juanjo Sáez ha estat a l’espai Art Gallery del mercat, on ha presentat una instal·lació de la seva obra i ha atès personalment al públic amb el lema “Em venc”.

L’oferta gastronòmica del Palo Alto Market s’ha ampliat amb Ceviche 103, una nova àrea en la qual han participat cinc reconeguts xefs que han ofert diferents versions de cebiche i altres especialitats de la cuina peruana. També s’hi han ofert classes per aprendre algunes de les tècniques fonamentals d’aquesta gastronomia emergent.

Pel que fa a la música, la programació musical ha inclòs les actuacions de conjunts Reina Roja i Pianobar, entre d’altres.

A més, durant el cap de setmana, els visitants que s’han acostat a Palo Alto Market amb l’app Zapper instal·lada al mòbil s’han estalviat el preu de l’entrada al recinte -dos euros- i han rebut com a obsequi una làmina de Juanjo Sáez o de Mariscal.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a