Maquillatge, estiraments, escalfaments vocals, dots interpretatius... Són els requisits mínims que es demanen a aquestes dotze candidates per treballar en el musical Chicago. A banda d'això, les aspirants havien de: MÍRIAM VEGA, participant càsting Chicago "Venir vestidas de negro, con un top, pantalón cortito, medias negras y zapatos de tacón. Estar formada en clásico, que és la técnica. Y lo que estamos haciendo ahora es la coreografia 'All that jazz'." Aquesta és una de les coreografies més famoses de Bob Fosse d'aquesta història jazzística i criminal entre Roxie Hart i Velma Kelly, situada als Estats Units dels anys 20. Només dues d'elles seran les escollides per entrar a formar part del repartiment. FRANCESC ABÓS, supervisor de la coreografia de Chicago "Exigim molt a Chicago. Es busca gent molt guapa, gent que balli molt bé, cantar és molt important. Si et canten malament, però et ballen molt bé, no els podem agafar, i encara que et cantin bé i et ballin bé, si no saben interpretar tampoc no serveix. I això és el que fa tan difícil de fer un càsting per a aquesta obra." MARTA BLANCHART, participant càsting Chicago "Ens dóna molts detalls, que això és d'agrair. Ens corregeix molt, perquè vol les coses com han de ser i, aleshores, ho té molt clar, ho dirigeix bé." Després del ball, proves de cant i d'interpretació. Tot, per entrar a formar part d'un musical que ja han vist 17 milions d'espectadors i que ha guanyat sis premis Tony. Chicago, el musical de Broadway, arriba al Teatre Tívoli de Barcelona el 22 de setembre durant només set setmanes per després tornar a Madrid.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a