Hausson, el mag que té una segona casa a l'Espai Escènic Joan Brossa, té inclinació pel glamur i l'elegància a l'hora de bastir els seus espectacles. Fa dos anys estrenava, significativament, 'Style Galant', en què retia homenatge a Meliès i Robert Houdin. Ara fa un salt endavant en el temps i s'inspira en el Hollywood dels anys 30, quan la depressió es curava amb la fastuositat dels musicals de Busby Berkeley. Les coreografies caleidoscòpiques del rei Mides del gènere han il·luminat alguns dels trucs del mag. Així per exemple, el musical 'Carrer 42' inspira aquest número, on els discos negres passen a tenir el mateix color que els mocadors. Gairebé tots els números són de nova creació. HAUSSON, il·lusionista 'La màgia, en certa manera, és com el vi. Vull dir que els efectes es van formant a còpia de fer-los. Per tant, és un repte dir "bé, anem a canviar" i tot el treball de recerca per saber quins efectes són els que millor podien encaixar en aquest, diguem-ne guió, entre cometes, que és el Busby Berkeley i les seves coreografies'. Vanessa Torres, torna ser, com en els darrres muntatges, la "partenaire" del mag, qui crida diverses vegades els espectadors a participar en la il·lusió. L'espectacle ha estat dirigit per un còmplice habitual, Herman Bonin.