Santa Eulàlia, la botiga de moda del passeig de Gràcia, celebra 175 anys i conjuntament amb l’artista Antoni Miralda van realitzar una performance que connecta passat, present i futur de la firma. 100 persones van portar patrons de roba des de la primera seu al pla de la Boqueria i fins a l’establiment actual, al passeig de Gràcia.
Santa Eulàlia és un negoci familiar de set generacions. L’establiment va néixer l’any 1843 amb el teixidor Josep Taberner, que va deixar la Cerdanya per obrir un negoci de teixits al pla de la Boqueria de Barcelona. La història de Santa Eulàlia és la història de la moda a Barcelona des de l’alta costura fins al prêt-à-porter de luxe.
Antoni Miralda i Santa Eulàlia
Antoni Miralda prepara una performace per celebrar l’aniversari de la botiga Santa Eulàlia. Miralda ha concebut una desfilada en format de processó oberta al públic. Antoni Miralda és un exponent de l’art efímer i de l’art amb menjar. Miralda va assolir la fita d’icona cultural i creativa en l’escena novaiorquesa dels anys 80 amb El Internacional Tapas Bar & Restaurant. El 1988 va celebrar el casament de l’Estàtua de la Llibertat i el monument a Colom amb el projecte Honeymoon i és autor de diferents performaces als carrers de Nova York, Dallas i París, entre d’altres.