transparència
D’acord amb la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, betevé obre un espai de transparència per tal de facilitar de manera proactiva la informació sobre dades i continguts de diversa naturalesa que són referencials respecte de la seva organització, funcionament, presa de decisions més importants i la gestió dels recursos públics.
Pots exercir el dret d’accés a la informació pública a través del correu electrònic: transparencia[arroba]beteve.cat.
Les peticions hauran de contenir la identitat del sol·licitant (nom, cognoms i DNI) i, en el seu cas, la identitat de la persona física o jurídica a qui representi (nom i cognoms o raó social, DNI o NIF), la descripció precisa de la informació a la que es vol tenir accés i la forma o el format en què es vol tenir accés. És opcional informar sobre el motiu de la petició.
Informació corporativa
Reglament d’organització i funcionament dels serveis públics de televisió i ràdio locals de Barcelona. Aprovat pel Plenari del Consell Municipal el 30 de maig de 2008 (BOPB núm. 136 del 6 de juny de 2008). Modificat per acord del mateix òrgan del 25 de juliol de 2014 (BOPB del 31 de juliol de 2014) i del 23 de desembre de 2016 (BOPB del 30 de gener de 2017).
Estatuts d’Informació i Comunicació de Barcelona; Societat privada municipal.
Consell d’administració
Al Consell d’Administració de betevé li correspon la direcció i administració de la societat.
Es compon de sis membres i un secretari. Actualment, els seus membres són:
Susana Alcaide
Consellera
Iva Anguera
Consellera
Josep Maria Carbonell
Conseller
Isabel Muntané
Consellera
Francesc Orteu
Conseller
Àlex Sàlmon
President
Xavier Vidal
Conseller
Francesc Xavier Sánchez
Secretari
Direcció
El director té la responsabilitat executiva de la gestió del servei públic de betevé. Actualment, el director de betevé és Sergi Vicente. El consell de direcció està format per:
Codi Ètic ICB
El Codi Ètic d’Informació i Comunicació de Barcelona, SA, spm fixa les normes i principis que han de regular els comportaments de tot el personal que presta servei a l’entitat en el desenvolupament de la seva activitat laboral i en les seves relacions amb els proveïdors, clients, institucions públiques i la societat en general.
Canal ètic ICB
El Canal ètic permet comunicar fets, situacions o conductes contràries al dret o al Codi ètic i, per tant a la normativa, als valors corporatius i principis ètics d’actuació.
L’objectiu és facilitar la comunicació de qualsevol informació que permeti a ICB detectar, prevenir i corregir possibles incompliments de la normativa legal i corporativa. La seva funció no és la de formular queixes i suggeriments de caràcter general.
Les persones informants han d’utilitzar el Canal ètic de bona fe i amb consciència honesta de la certesa de la informació. Les comunicacions han d’estar mínimament fonamentades i, si s’escau, aportar proves o indicis objectius suficients per considerar que la informació comunicada és certa.
Les denúncies falses o realitzades de mala fe o amb intenció de causar danys podran ser objecte de sanció.
Aquest Canal ètic garanteix la confidencialitat i permet l’anonimat de les comunicacions que s’hi efectuïn.
ICB garantirà la indemnitat i protecció de les persones informants, tal com preveu la Llei 2/2023, reguladora de la protecció de les persones que informin d’infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
Com funciona?
Per presentar una comunicació cal seleccionar el tipus de fet o situació que es vol comunicar.
Les dades identificatives de la persona informant són opcionals, atès que el canal permet fer comunicacions anònimes, per tant, es podrà optar entre obrir el desplegable de dades identificatives i omplir-les o bé continuar sense incloure aquesta informació si es desitja romandre en l’anonimat.
La comunicació serà confidencial tant si la persona informant s’ha identificat com si és anònima.
A continuació, serà necessari incloure les dades del fet, situació o conducta objecte d’informació. Per facilitar la correcta gestió es recomana fer una explicació detallada dels fets que la persona informadora ha tingut coneixement, si és possible identificar el moment temporal, les persones afectades o implicades i la ubicació. El canal permet adjuntar els documents que es consideri necessari per complementar la informació.
Una vegada finalitzat el tràmit es generarà un document en què constarà els fets informats i un número de seguiment, el qual, permetrà veure l’estat de la comunicació i continuar la interacció amb el canal o persones instructores.
També pots enviar la teva comunicació per correu postal a VIADENUNCIA-infraccions betevé, avinguda de les Corts Catalanes, 5, pis 1 (08173) Sant Cugat del Vallès (Ref. Canal ètic).
Canal en línia 24 hores al dia.
A través de l’adreça electrònica: beteve@viadenuncia.net
Telefònicament: 931 31 94 11
Reunió o cita presencial, prèvia sol·licitud a través dels accessos mencionats.
Altres canals en què podeu comunicar fets, situacions o conductes contràries a la normativa o als principis ètics d’actuació:
Ajuntament de Barcelona
Oficina Antifrau de Catalunya
SUPORT: per incidències de funcionament i dubtes relacionats amb la política d’ús del canal, heu de contactar amb compliance@beteve.cat
Informe públic d’audiències
Informació econòmica
Dades fiscals
Informació i Comunicació de Barcelona SA spm
Plaça Tísner 1. 08018 Barcelona
A-08862997