ROQUE VELASCO "La primera bici nunca sale bien, siempre tienes que cambiar." És una sensació habitual dels que fan servir el Bicing: el servei no acaba de funcionar del tot bé. En tres estacions properes hem trobat un pedal a terra, una cadena en mal estat i un seient trencat. De fet, en la darrera enquesta de serveis municipals, malgrat que una majoria considera que en un any el Bicing ha millorat o està igual, els que pensen que ha empitjorat han augmentat sis punts. I en comparació a la resta de transports públics, mentre que al metro o al bus els usuaris els posen bona nota, el Bicing cau quatre dècimes. I cada vegada són més els que tenen una anècdota negativa per explicar. REINALDO ALCALÁ "Los cauchos estan espechados o los frenos no sirven. O hay 10 bicings y sólo funcionan tres..." JENNY "A vegades els frens no funcionen. I si vols tornar la bicicleta, tampoc funciona." JOÃO LIMA "Con el cambio, está estropeado." N'hi ha que s'aventuren a proposar millores. RAFAEL CIFUENTES "Le falta atención. Algun identificador o algo donde llamar. Y otro sistema..." Pel que fa a novetats, tot i que a la pàgina web del Bicing s'anuncia un abonament setmanal, l'Ajuntament descarta per ara aquesta opció. La tarifa tindria la quota d'1 euro, passar-se dels 30 minuts tindria un cost afegit de 50 cèntims, i excedir de les dues hores, una penalització de 3 euros per cada hora de més.
Tot i que el nombre d’usuaris del Bicing creix, cada dia hi ha també més queixes del servei. Rodes punxades, seients trencats o frens que no funcionen són algunes dels problemes dels quals es queixen els usuaris. Critiquen sobretot el deteriorament de les bicicletes i la manca de manteniment. Això es reflecteix en la darrera enquesta municipal en què el Bicing baixa quatre dècimes pel que fa a la valoració dels ciutadans. Tot i que la majoria dels usuaris creu que el Bicing ha millorat o està igual que fa un any, ha augmentat el nombre de ciutadans que pensen que el servei està pitjor.