El Barça ha fet oficial que Spotify serà el nou patrocinador del club barcelonista per a les properes cinc temporades. El FC Barcelona, reunit en Junta Directiva, ha aprovat aquest acord que permetrà uns ingressos milionaris molt importants per al futur econòmic del club. Spotify serà el patrocinador principal de la samarreta del primer equip masculí i femení a partir de la temporada 2022/2023 i per a les properes quatre temporades. A més a més, la plataforma de reproducció de música en streaming també patrocinarà la samarreta d’entrenament dels dos equips els propers tres cursos.
Spotify Camp Nou
L’acord entre Spotify i el FC Barcelona s’haurà de ratificar en una Assemblea Extraordinària perquè entre les diferents línies d’actuació entre les dues companyies hi ha la del nom comercial del Camp Nou. D’aquesta manera, els socis hauran d’aprovar que l’estadi barcelonista es digui Spotify Camp Nou. L’Assemblea Extraordinària de Socis Compromissaris tindrà lloc el proper 3 d’abril, en format telemàtic. El Barça facilitarà properament tots els detalls organitzatius, coincidint amb la publicació de la convocatòria.