La setena edició de l’Ibainéfico ha destinat tots els diners recaptats a l’Institut Guttmann. L’acció solidària d’Ibai Llanos ha aprofitat l’explosió de la King’s League per readaptar el format i allunyar-se dels videojocs aconseguint que l’esdeveniment sigui tot un èxit tant en l’àmbit econòmic com mediàtic.
Les xifres que certifiquen l’èxit
Tal com ens ha explicat Roc Massaguer, “Outconsumer”, l’Ibainéfico d’enguany ha aconseguit recaptar més de 200.000 euros que es destinaran íntegrament a l’Institut Guttmann. La xifra exacta, però, encara es desconeix, ja que Ibai Llanos ha explicat que aportaria de la seva butxaca el doble de la quantitat de diners que s’aconseguissin amb les subscripcions efectuades en el període de l’acció. Més enllà de l’aspecte econòmic, la repercussió de l’Ibainéfico també ha estat molt positiva, aconseguint no baixar dels 150.000 espectadors en tot el que va durar la retransmissió de l’esdeveniment.
La Kings League ha arribat a l’Ibainéfico
Després de sis anys amb els videojocs com a protagonistes, Ibai Llanos ha decidit capgirar la temàtica de l’Ibainéfico aprofitant l’explosió de la King’s League. L’edició d’enguany ha consistit en la celebració d’un torneig de futbol entre vuit equips de la King’s League conformats per diferents “streamers” i creadors de contingut com, per exemple, l’Outconsumer.