El barri de Sant Antoni s’ha aixecat aquest dijous al matí amb quatre persianes de la campanya “Som comerç, som cultura”, cobertes amb grafits, un fet que l’associació de comerciants Som Sant Antoni, promotora de la iniciativa, ha denunciat tot lamentant “l’incivisme i vandalisme” de l’acció. “La campanya ha durat ben poc. Uns decideixen passar de la firma de l’autor per tornar-les a embrutar sense permís”.
Les càmeres de seguretat d’un dels comerços han captat el moment en què s’han pintat els grafits i s’hi poden veure, a cara descoberta, els autors de l’acció. Som Sant Antoni ha presentat una denúncia als Mossos d’Esquadra i espera que puguin ser identificats: “Tenim les vostres cares”, els ha advertit via Twitter.
Una campanya per destacar el compromís del comerç de proximitat amb la cultura i el barri
El mes de novembre una trentena de comerços de l’associació Som Sant Antoni van renovar les persianes de les botigues amb una campanya per dignificar-les i destacar el compromís del comerç de proximitat amb la cultura i el barri. Els dibuixos, obra de Lucas Amat, feien referència a l’especialitat de cada establiment i a espais emblemàtics del barri com el Mercat de Sant Antoni.