La venda anticipada (180 euros el passi, 75 l’entrada d’un dia) ha anat molt bé, així que els organitzadors compten que podrien arribar als 100.000 espectadors i penjar el cartell de “sold out”. L’any passat van passar pel Primavera Sound unes 76.000 persones.
Per a Alberto Guijarro, codirector del festival, la clau de l’èxit és el gran nombre i varietat de grups que hi actuen. El cartell del Primavera Sound es caracteritza per aplegar els grans noms de la història de la música dels darrers 40 anys amb noves propostes. Així, l’edició d’enguany combina les actuacions de Pixies, Pet Shop Boys, Orbital o Pavement -que tornen als escenaris europeus 10 anys després de la seva disolució- amb tota una legió de nous grups nord-americans com Dum Dum Girls, Dr. Dog, Nana Grizol, Sleigh Bells o Matt & Kim, i també bandes britàniques com Fuck Buttons, Wild Beasts, Apse o The Wave Pictures.
A la programació del Primavera Sound també tenen cabuda un bon grapat de grups espanyols de música independent de diferents estils, entre els que trobem Bigott, Cohete, Delco, Delorean, Emilio José, Linda Guilala, Lidia Damunt, Manos de Topo, Niño y Pistola, Standstill, His Majesty The King o Wild Honey, entre altres.
Aquest San Miguel Primavera Sound fa dies que escalfa motors amb tota una programació complementària en diferents sales de concerts de la ciutat i també al metro. Dimecres el Primavera Sound va celebrar els seus 10 anys d’història amb una festa al Castell de Montjuïc. El festival també ha anat movent-se per la ciutat al llarg d’aquesta dècada, a mida que anava creixent: la primera edició es va fer a la Sala Apolo, per passar després al Poble Espanyol i finalment al gran espai del Parc del Fòrum.