Ignasi Armengol, director general de B:SM "La novetat és aquest grau de concentració que per exemple una persona que volia resoldre un tema de l'àrea verda però també havia d'anar a un lloc diferent a reclamar un tema sobre la grua o modificar el seu carnet del Zoo. Ara tot es concentra en un sol punt." Armand Jiménez "He donat d'alta un cotxe a la zona verda i després de baixa un altres... Facilíssim, no me n'he adonat."

La gestió dels serveis municipals de Barcelona s’aplega sota un mateix sostre: al número 66 del carrer de Calàbria. Aquí els ciutadans poden resoldre tots aquells dubtes sobre assumptes que es repartien fins ara entre els centres que hi havuia la Gran Via i al carrer de Rosa Sensat, entre d’altres.  Un espai renovat i adequat dins d’un edifici acabat d’estrenar i en el qual conviuen altres equipaments per al barri.

A  la  nova finestreta única de B:SM les informacions sobre l’àrea verda són les més freqüents per la gran quantitat d’usuaris del servei -més de 300.000-, però també es verbalitzen dubtes i preguntes sobre el Bicing o el carnet del Zoo. Tot plegat, una informació propera a la qual se suma un suport digital que facilitarà les tasques en els dies de més feina.