El cas continua als jutjats. Al juliol declararan una dotzena de persones que estaven a l’andana en el moment de l’accident. Els familiars volen que la justícia en responsabilitzi Adif i les administracions. Per això els seus advocats, a banda de reconèixer que les víctimes van obrar malament en creuar per sobre de les vies en lloc d’esperar-se a passar pel passadís inferior, volen demostrar que, donades les circumstàncies, el risc hi era i, per tant, les administracions s’han de fer responsables d’aquest risc. Per això celebren les mesures especials que s’han pres perquè aquesta nit no pugui tornar a passar el mateix en aquella estació.
Ho vols veure abans que ningú?
societat
Un any de l’atropellament de Castelldefels
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist