Xuletons del hastag #YoComoCarne de Twitter impulsat per PP i Vox.

Després de la polseguera que ha aixecat la campanya per reduir el consum de carn, impulsada pel ministre de Consum del Govern d’Espanya, Alberto Garzón, no ha calgut esperar gaire per veure la resposta que ha tingut a les xarxes socials.

Sectors de la producció de carn s’han mostrat en contra de la proposta del ministre per reduir la ingesta de productes carnívors, així com també algunes personalitats públiques.

Garzón argumenta en la seva campanya la necessitat de reduir la producció i el consum de carn, amb diversos motius com els 70 milions de vides “sacrificades” cada any a Espanya. L’estat espanyol és el que més carn per habitant consumeix de la Unió Europea, amb els perjudicis ecològics i de salut que, explica Garzón, això comporta.

Ràpidament s’han viralitzat les respostes amb el “hashtag” #YoComoCarne, que ha arribat a ser tendència a Twitter.

Dins el mateix “hashtag” també hi ha hagut respostes, com la de la famosa nutricionista i escriptora Lucía Martínez.

Finalment, com és habitual a Twitter, també hi ha hagut lloc per als comentaris més ocurrents.