Circuit termal per a dues persones amb piscina d'hidromassatge, dutxes, sauna i bancs de pedra calenta. La sessió de relaxació segueix a una cabina doble amb un massatge amb olis essencials. És una de les promocions que ofereix aquest "spa" urbà. El preu habitual supera els 120 euros i aquests dies surt per 55. Una oferta que no ha passat inadvertida. Aquest cap de setmana han aconseguit el ple absolut. OSCAR ARAIZ, director de Roc Nature "Estem contents, tenim una bona acollida, la gent està molt contenta, tenim bones valoracions... i el fet que fem descomptes no implica que oferim la màxima qualitat i que treballem amb la mateixa professionalitat." Aquest centre urbà fa set anys que va obrir i el gruix dels usuaris hi arriben a través de les promocions i publicitat que fan a Internet. Als "spa" dels hotels la clientela és diferent, però aquesta setmana és també una oportunitat d'arribar a nous públics. LAURA ZAFRA, encarregada de The White Wellness "Nos ha ayudado a darnos a conocer sobretodo en este centro, ha sido un 'boom'." Aquí a banda del circuit per la zona d'aigües i el massatge, també hi ha la possiblitat d'afegir un final gastronòmic al restaurant de l'hotel. Aquesta és la segona edició de la setmana de l'"spa" i a Barcelona ciutat hi participen 11 centres. AINA SALVADÓ , responsable de Comunicació i Marca de Groupalia "El que notem és que la gent complementa una mica més la seva experiència de 'spa', és a dir, que ja no es queda amb un circuit d'aigües i un massatge, sinó que intenten complementar una mica el massatge amb un tractament facial, amb un menú d'un restaurant..." La iniciativa també té una vessant solidària i destina 50 cèntims de cada reserva a Unicef a un projecte d'ajuda a la infància de les Nacions Unides per subministrar aigua potable.
Més de 80 centres de relaxació i bellesa d’arreu d’Espanya, 11 dels quals són a Barcelona, ofereixen descomptes aquesta setmana per a diferents tipus de tractaments, com ara circuits de relaxació, massatges o estètica, entre d’altres. La iniciativa, pensada per estimular la demanda al juny (un mes en què tradicionalment cauen les reserves), té també unvessant solidari: per cada reserva, el portal web que organitza la setmana dels “spa” donarà 50 cèntims d’euro al Comitè Espanyol d’Unicef, que es destinarà a subministrar aigua potable a infants de països en vies de desenvolupament.
Augment de tractaments complementaris
Segons l’organització de la iniciativa, la diferència d’aquesta edició d’estiu de la Spa Week en comparació amb la que es va fer el mes de novembre, és que aquesta vegada molts clients ja coneixen els establiments, motiu pel qual reserven altres ofertes complementàries, com per exemple els massatges, tractaments facials o menús que posen a l’abast, en aquest cas, alguns dels hotels adscrits.
La reedició d’aquesta iniciativa consolida l’èxit de la primera, i ha fet que molts balnearis que hi participen dissenyin paquets especials, pensats per a diversos tipus de públic. A banda dels avantatges que ofereix aquesta oferta per als establiments, que veuen augmentar les visites, també hi ha avantatges evidents per als clients. Així ho explica l’encarregada de The White Wellness, Laura Zafra: “amb aquests preus més gent pot conèixer-nos i provar“. Zafra afegeix que gràcies a les ofertes, molts barcelonins podran conèixer balnearis urbans que fins ara eren majoritàriament visitats per turistes.