Escolta aquesta notícia

La diada de Sant Jordi 2025 a Barcelona ha omplert de nou els carrers de la ciutat de centenars de parades de llibres i roses repartides per tots els districtes. Al centre, per quart any l’activitat s’ha concentrat a l’anomenada superilla literària, que aquest any a la Rambla ha hagut de conviure amb les obres que s’hi estan fent.

Tot seguit repassem com s’ha viscut aquest Sant Jordi 2025 a Barcelona. Des de primera hora del dimecres hem fet un seguiment, minut a minut, de l’ambient a la ciutat, els punts de signatures d’escriptors i escriptores i també les parades de roses.

Programació especial de betevé per Sant Jordi 2025

A les 12 h, s’ha emès un programa especial, presentat per Sandra Mestres i Núria Ferré, amb connexions en directe amb tots els escenaris de la diada i entrevistes a autors i els protagonistes del dia. Si us l’heu perdut, podeu recuperar-lo en aquest vídeo:

A partir de les 17 h, betevé s’ha omplert de música i altres sorpreses en directe. Laura Sangrà i Núria Dias han conduït un programa especial de dues hores i mitja amb actuacions, màgia i més entrevistes. El podeu reviure a continuació:

Comparteix a:
21:58
   

Fins aquí el seguiment de la diada de Sant Jordi d’enguany, gràcies  

per compartir-la amb nosaltres

21:30
   

Els còmics, els protagonistes del passeig de Sant Joan 

El passeig de Sant Joan ha estat, un any més, el punt de trobada de les parades de llibres especialitzades en còmic i novel·la gràfica. Entre els gèneres més buscats hi ha hagut el manga japonès, el manga coreà i el xinès. 

https://beteve.cat/cultura/comics-protagonistes-passeig-sant-joan/

21:21
   

La Trobada Il·lustrada torna a Gràcia per Sant Jordi i celebra la 17a edició 

Aquesta iniciativa, organitzada per la llibreria Casa Anita i l’editorial Ekaré, ha aplegat una dotzena d’il·lustradors que han signat els seus llibres “com obres d’art”. Hi han passat tant il·lustradors catalans —com el tàndem format per Meritxell Martí i Xavier Salomó, autors de la col·lecció “Una sèrie de por”— i Jaume Copons, com també de la resta de l’estat i alguns noms internacionals, com els d’Anete Melece i Luciano Lozano. 

https://beteve.cat/cultura/17a-trobada-ilustrada-gracia-sant-jordi/

21:13
   

Sant Jordi per la Llengua treu milers de persones al carrer per reivindicar el català 

Milers de persones han respost a la crida del col·lectiu Sant Jordi per la Llengua, per reivindicar mesures que defensin i garanteixin el futur del català. L’acte ha aportat un to polític a la celebració del dia del llibre i la rosa. 

https://beteve.cat/societat/sant-jordi-llengua-treu-milers-persones-reivindicar-catala/

21:03
   

Collboni i els líders municipals es declaren per Sant Jordi: a qui regalen una rosa vermella? 

PSC, BComú i ERC dibuixen un triangle amorós que revifa un eventual tripartit progressista a Barcelona, mentre que Junts, el PP i Vox opten per regalar roses sense càrrega política. 

20:54
   

Dos milions de llibres venuts i 26 milions facturats 

Segons les dades provisionals de la Cambra del Llibre, les vendes per Sant Jordi marquen un nou rècord històric: s’han venut dos milions d‘exemplars i s’han facturat 26 milions d’euros. En espera encara de sumar-hi les vendes a les parades del carrer, s’estima que esdevindrà el millor Sant Jordi de la història i es manté la tendència creixent dels últims anys. 

20:43
   

Xavier Bosch i Javier Cercas encapçalen el rànquing dels més venuts 

La Cambra del Llibre ha fet públiques les tendències dels llibres més venuts. Tot i que encara no s’han tancat totes les dades, el rànquing provisional dels més venuts en ficció l’encapçalen Xavier Bosch amb Diagonal Manhattan, en català, i Por si un día volvemos, de María Dueñas, en castellà. 

Pel que fa als llibres de no-ficció, el llibre més venut en castellà ha estat El loco de Dios en el fin del mundo, de Javier Cercas, mentre que en català Xavier Sala i Martín aconsegueix el primer lloc amb l’obra Entre el paradís i l’apocalipsi. 

20:17
   

Escriptors de fora de Catalunya viuen el seu primer Sant Jordi: “Ha superat les expectatives” 

Molts escriptors aprofiten el 23 d’abril per visitar la ciutat, signar els seus darrers llibres i apropar-se als lectors catalans. És el cas de Belén Gopegui, David Nicholls, Sara Mesa, Pierre Lemaitre, Pedro Oyarbide o Francesca Gianone. Molts d’ells han viscut per primera vegada un Sant Jordi a casa nostra i no podien amagar la seva sorpresa. 

https://beteve.cat/cultura/escriptors-fora-catalunya-primer-sant-jordi-ha-superat-expectatives/

19:55
   

En marxa la manifestació Sant Jordi per la Llengua 

Cap a quarts de vuit del vespre ha engegat de la plaça de la Universtat la manifestació Sant Jordi per la Llengua, convocada per Òmnium Cultural, Plataforma per la Llengua, l’ANC i una trentena d’entitats més. Els organitzadors denuncien la minorització del català i exigeixen mesures per capgirar la situació i garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants. La marxa acabarà el seu recorregut a la plaça Comercial del Born. 

La manifestació afecta el recorregut de les línies de bus de TMB D50, H12, H16, V13, V15, V17, 7, 19, 47, 52, 54, 55, 59, 63 i 67. 

manifestació sant jordi per la llengua

19:23
   

Nina fa una crida a cuidar-se amb el seu llibre ‘Menopausa’ 

L’artista i presentadora Nina també ha viscut aquest Sant Jordi des del darrere d’una taula de signatures. Presenta ‘Menopausa’, un llibre escrit a partir dels aprenentatges de 15 anys i que té un missatge clar: “Tingues cura de tu i del teu cos, fes exercici físic”.  

Nina ha aprofitat també per reclamar més recerca científica sobre la menopausa, ja que, ara per ara, n’hi ha ben poca.  

Sobre el públic del seu llibre, ha afirmat que el regalen marits i fills a dones i mares, i també s’hi troba amb mirades còmplices de qui està passant el procés.  

 

19:08
   

2 milions de roses venudes a mitja tarda 

El Gremi de Floristes de Catalunya qualifica aquesta diada de Sant Jordi com a èxit, després de calcular que a mitja tarda ja s’han venut dos milions de roses. A més, preveuen que les d’autor arribin al milió. 

A partir d’aquí, defensen que el full de ruta a seguir és preservar la professionalitat del sector. 

Amb el segell de rosa d’autor, el president del gremi, Joan Guillén, ha aplaudit que aquest Sant Jordi s’hagi fet “un pas més” pel reconeixement de la creativitat i de la professionalitat. “Aquest és el Sant Jordi que volem els professionals”, ha defensat. 

https://beteve.cat/economia/gremi-floristes-celebra-dos-milions-roses-venudes-mitja-tarda-sant-jordi/

18:48
   

Ple de gom a gom un passeig de Fabra i Puig tallat al trànsit 

El veïnat noubarrienc ha omplert de goma a gom un passeig de Fabra i Puig tancat excepcionalment al trànsit, amb motiu de Sant Jordi. Al voltant d’aquest passeig es concentren, de fet, les llibreries més importants del districte.  

El carrer va a parar a un dels dos epicentres de Sant Jordi a Nou Barris, la plaça del Virrei Amat. L’altre és la Maquesina de la via Júlia, on sobretot s’hi troben les parades d’entitats i associacions.  

 

18:28
   

Tancat el passadís de l’intercanviador de Passeig de Gràcia  

TMB ha tancat el passadís d’enllaç entre les línies 2 i 4 i la 3 per aglomeració de passatge. L’intercanvi de línies s’ha de fer pel carrer.  

Des de les 16 h aproximadament també està tancat l’accés a l’L3 de rambla de Catalunya / Aragó d’aquesta estació.  

18:08
   

Més de tres hores de cua per a una signatura d’Elísabet Benavent 

Les cues per aconseguir la signatura de l’autor o autora preferit s’han allargat a la tarda. Entre aquestes, en destaca la que comença a la taula d’Elísabet Benavent, una de les autores supervendes del gènere romàntic. Segons ha explicat una seguidora, ja fet una cua de tres hores i mitja, i sense recança: “Cada any vindré per ella”. 

Mentrestant, Benavent ha afirmat que viu cada Sant Jordi com si fos el primer, sense expectatives i partint de zero. De forma similar a com afronta cada llibre que enceta.   

17:50
   

El sorteig de la Grossa de Sant Jordi 2025, el 27 d’abril 

La Grossa de Sant Jordi se celebrarà el proper diumenge a partir de les 13 h, una hora després del tancament de la venda de bitllets. Enguany, s’han posat a la venda 80.000 números, distribuïts en 35 sèries, de la Grossa de Sant Jordi.  

El sorteig posa en joc un premi extraordinari de 2.000.000 d’euros per als jugadors que encertin el número i la sèrie del primer sorteig, entre altres premis. 

Podreu consultar els números afortunats a betevé.  

17:36
   

La Rambla, plena a vessar 

Les obres no han estat cap impediment perquè els barcelonins i turistes tornin a omplir la Rambla aquesta tarda per gaudir de Sant Jordi. A les 17 h, la imatge era la d’un passeig ple a vessar, un cop la gent ha sortit de la feina o, en el cas dels infants, de l’escola.  

17:22
   

betevé regala entrades per a concerts, teatre i cinema 

El programa especial de Sant Jordi us porta música, entrevistes i moltes sorpreses, entre les quals hi ha entrades per gaudir de concerts com el d’Els Catarres; obres de teatre com ‘La Fuga’, al TNC, o bé per anar al cinema. Si les voleu aconseguir, heu de trobar la nostra companya Bea Rodríguez al voltant del nostre set de la plaça de Catalunya. Una pista: és la noia del pijama de ratlles! 

17:16
   

Un mural per Sant Jordi a l’Institut Bernat Metge 

Els alumnes d’ESO de l’Institut Bernat Metge, del barri de la Verneda i la Pau, han aprofitat la diada de Sant Jordi per pintar de forma col·laborativa un mural al centre dedicat a la lectura. S’hi pot llegir: “Més llibres, més lliures”. 

 

16:47
   

A les 17 h, nou programa especial de betevé sobre Sant Jordi des de plaça de Catalunya  

 L’escenari de betevé s’omplirà de música i altres sorpreses en directe. Laura Sangrà i Núria Dias conduiran un programa especial que comptarà amb actuacions de Sexenni, Fades, Sergi Carbonell, El Pot Petit, Scorpio i Svetlana. També podrem veure de prop els trucs del Mag Stigman i farem concursos amb regals molt sucosos. 

Els escriptors tindran un lloc especial al set de la plaça de Catalunya, amb entrevistes a Miqui Puig, Marta Salicrú, Rosa Ribas i l’actriu Carme Sansa, que protagonitza una de les estrenes de la temporada. 

  

16:29
   

Sant Jordi Musical a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm 

Més d’una vintena d’actuacions musicals en directe omplen aquest dimecres l’Antiga Fàbrica Estrella Damm amb motiu de Sant Jordi. L’espai també ha acollit signatures de discos, en què s’han vist desenes de persones fent cua per trobar-se amb els seus artistes preferits i endur-se un exemplar dedicat. The Tyets i Els Amics de les Arts han estat els artistes més buscats. 

https://beteve.cat/cultura/vintena-actuacions-antiga-fabrica-damm-sant-jordi-2025/

concert Sant Jordi Fàbrica Damm
Foto: Maria Asmarat (ACN)

16:04
   

Quins escriptors Signaran aquesta tarda? 

Troba qui i on signarà llibres en el nostre cercador.  Pots fer la cerca pel nom de l’autor o bé pel carrer o llibreria que tinguis més a prop o t’interessi. Tot i això, les editorials i llibreries alerten que, en casos puntuals, pot haver-hi variacions de darrera hora. 

https://beteve.cat/cultura/signatures-sant-jordi/

15:40
   

Tancat l’accés del carrer Aragó/rambla de Catalunya de l’L3 

TMB informa que ha tancat aquest accés de l’estació de l’L3 de Passeig de Gràcia per seguretat. Es recomana accedir-hi a través dels accessos dels carrer d’Aragó / Pau Claris i Consell de Cent. 

15:21
   

 Dracs “bons” que trenquen estereotips a la cultura infantil i juvenil 

La Biblioteca Jaume Fuster exposa un recull dels dracs més bondadosos de la cultura infantil i juvenil. I és que no sempre són ferotges, també són herois o porten bona fortuna.  

https://beteve.cat/cultura/dracs-bons-cultura-infantil-juvenil/

14:57
   

La senyera llueix als tramvies 

El transport públic també es guarneix amb els colors de Sant Jordi. La senyera es pot veure a la capçalera i cua dels combois dels tramvies. 

14:40
   

No apagueu la tele! guanya el concurs de microrelats de betevé  

Josep Marín Daude, un espectador habitual de l’emissora, ha guanyat el primer concurs de microrelats de betevé. La narració, que reconeix que va escriure el darrer dia del termini de presentació, és un homenatge a les àvies. 

No apagueu la tele! guanya el concurs de microrelats de betevé 

14:29
   

Una superilla literària, ampliada i esponjada  

El secretari tècnic del Gremi de Llibreters, Marià Marín, ha destacat en una entrevista a betevé que el bon temps ha omplert de gent aquest Sant Jordi. “Hem crescut 150 metres i 24 parades, però sobretot hem fet espais més amples a la superilla literària perquè la gent pugui remenar els llibres amb menys col·lapse”.  

Des del sector també han afegit que tot i que “sense Rambla no hi ha Sant Jordi”, han assenyalat que les obres a la Rambla és maldecap beneït.  

14:15
   

El dispositiu de seguretat de Sant Jordi funciona 

Des de la Guàrdia Urbana hi ha satisfacció per com s’està desenvolupant la diada de Sant Jordi. “Està sent el millor Sant Jordi dels últims anys”, ha assegurat Begoña García, inspectora de la unitat territorial de l’Eixample de la Guàrdia Urbana.  

El dispositiu de seguretat de Sant Jordi funciona 

14:01
   

El Gremi de Floristes espera arribar als 7 milions de roses  

El president del Gremi de Floristes, Joan Guillén, ha explicat a betevé que esperen tocar els 7 milions de roses aquest Sant Jordi. “D’aquests, el sector professional en vendrà uns dos milions i un milió seran roses d’autor”, ha vaticinat Guillén.  

Des del sector es fa una valoració esplèndida de la jornada. “És un luxe passejar pel passeig de Gràcia”, afegeix.  

13:54
   

A banda de roses i llibres, també el pa de Sant Jordi 

El Forn de Passeig, amb botigues a Sant Andreu i Nou Barris, elabora el típic pa de Sant Jordi. Fet amb sobrassada, formatge i nous, va guanyar el premi al millor pa de Sant Jordi el 2021. També, però, el forn fa opcions més dolces. Enguany ha innovat amb croissants de festuc, gerds i oreo.  

pa de Sant Jordi

13:40
   

Trobades inesperades entre autors  

Sant Jordi també és un moment únic de trobades inesperades entre autors i autores. El periodista i escriptor Martí Gironell, que presenta ‘La muntanya del tresor’, ha compartit impressions amb Marc Timón, que tot just s’estrena amb la novel·la ‘Camins sense retorn’.  

trobada escriptors sant jordi

13:22
   

L’aeroport de Barcelona instal·la un banc en forma de llibre obert 

Sant Jordi arriba també a l’aeroport de Barcelona amb la instal·lació d’un banc en format de llibre obert. Ubicat a la terminal 1, els viatgers hi poden seure. També es realitzen tallers amb un autor de poemes personalitzats fets amb màquina d’escriure.  

aeroport Barcelona Sant Jordi

13:08
   

Xavier Bosch i Javier Castillo, alguns dels escriptors 

Aquesta diada hi ha més de 600 escriptors i escriptores confirmats amb més de 1.600 horaris diferents. Un dels protagonistes d’aquesta diada és Xavier Bosch, un autor que cada Sant Jordi és dels més esperats. Un altre que també ha aclaparat l’atenció dels lectors ha estat Javier Castillo. 

Cues per aconseguir les signatures dels autors pel Sant Jordi 2025 

13:02
   

Marta Romagosa signa ’28 metres’ 

La periodista i escriptora Marta Romagosa signa aquesta diada la seva última novel·la, ’28 metres’, una història de contrastos que combina realitat i ficció ubicada a Francesc Macià. “El millor del dia de Sant Jordi són les converses petites que pots tenir amb la gent”, diu Romagosa.  

12:45
   

Amaia Arrazola: “La vida em porta al Japó

La il·lustradora Amaia Arrazola, que aquest matí signa llibres al centre de la ciutat, dibuixa el llibre Bajo un cielo estrellado, una obra que explora les llegendes japoneses. L’autora té un vincle especial amb el país asiàtic, fins al punt de reconèixer que lart i la vida li porten constantment al Japó. 

12:31
   

La Casa Batlló, atracció de totes les fotos 

Majestuosa com sempre amb tots els balcons guarnits de roses vermelles, la Casa Batlló atreu les mirades dels vianants. Desenes de persones s’hi aturen i amb la càmera del mòbil busquen la millor fotografia per immortalitzar el moment.  

La Casa Batlló torna a acaparar els “selfies” del Sant Jordi 2025

Casa Batlló Sant Jordi 2025

12:23
   

Parades de llibres i roses a la plaça d’Orfila 

Degoteig constant de veïns a la plaça d’Orfila, on s’apleguen les parades de roses i llibres d’establiments de Sant Andreu. També hi ha una parada on signen llibres autors andreuencs.  

plaça d'orfila

12:15
   

El Petit de Cal Eril presenta nou disc per Sant Jordi 

El Petit de Cal Eril presenta presencialment nou disc, Eril Eril Eril, al CAT, aprofitant la diada de Sant Jordi 2025 a Barcelona. L’acte es farà dins un iglú de vent, similar al que es farà servir als concerts de presentació. El grup en persona explicarà els detalls del disc, que es podrà escoltar i comprar en format vinil de manera anticipada. 

El Petit de Cal Eril presenta disc per Sant Jordi 2025 

12:00
   

Dedicatòries de Javier Sierra 

Aconseguir una signatura dels escriptors i escriptores és l’objectiu de molts que avui passegen per la superilla literària. El periodista i escriptor terolenc Javier Sierra, a més de la firma, fa una dedicatòria personalitzada.  

11:54
   

Un drac que es menjava zones verdes a l’Esquerra de l’Eixample  

A través d’un conte amb un drac que es menja espai verd de protagonista, els veïns de l’Esquerra de l’Eixample reclamen una zona verda a l’illa compresa entre l’avinguda de Sarrià i els carrers del Comte d’Urgell i Londres.  

Missatges reivindicatius de veïns i entitats per Sant Jordi

conte Sant Jordi zona verda Eixample

11:47
   

Primeres cues al passeig de Gràcia per signar llibres  

Al passeig de Gràcia ja s’han vist cues per aconseguir la signatura dels autors més buscats. Fins i tot en algunes parades de llibres del passeig es dona un número de tanda pe la cua.  

cua passeig de gràcia

11:44
   

Les obres de la Rambla no desllueixen la diada 

La Rambla ja és plena de gom a gom com cada any. Tot i que un dels laterals, a la part superior, es troba tancat per les obres de transformació, continua sent l’epicentre de Sant Jordi. Ni el material, ni les tanques han espantat als passejants, ni tampoc als paradistes.

La Rambla, epicentre de Sant Jordi 2025 tot i les obres

Sant Jordi 2025 a la Rambla

11:32
   

Salvador Illa crida a “l’entesa, el diàleg i la fraternitat” 

El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha fet una crida a “l’entesa, el diàleg i la fraternitat” en el marc del discurs institucional per Sant Jordi.  

El president creu que regalar roses i llibres són “gestos revolucionaris” que van contra l’odi i a favor del progrés.

11:19
   

Més que una diada al Raval  

Unes 80 entitats socials i culturals del Raval surten a la rambla del barri per celebrar Sant Jordi. Les associacions realitzaran una quarantena d’activitats per fer xarxa i crear comunitat.  

rambla raval sant jordi

11:12
   

Collboni: “Sant Jordi és el dia més especial de l’any” 

Jaume Collboni ha assenyalat que Sant Jordi és el dia més especial de l’any perquè triomfen el llibre i les roses. Durant l’esmorzar a La Virreina ha destacat que la diada es viu a tots els districtes de Barcelona, no sols a la superilla. L’alcalde també ens ha recomanat un llibre, Una història optimista: Memòries, de Jordi Solé Tura.  

Collboni florista

11:01
   

El Gremi de Llibreters pronostica una explosió de gent al carrer 

El president del Gremi de Llibreters, Èric del Arco, diu que la sensació que han tingut els dies previs és que enguany hi ha molta il·lusió. Èric del Arco refreda les opcions de rècord de vendes per la proximitat de la diada amb Setmana Santa.  

10:53
   

Sant Jordi reivindicatiu a la Casa Orsola  

La Casa Orsola se suma a guarnir-se i desitjar un bon Sant Jordi. Ho fa d’una manera reivindicativa: un cavaller lluita contra un voltor. També una gran rosa decora els balcons de l’espai.  

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Veïnes Casa Orsola (@veinescasaorsola)

10:45
   

La ciutat es confabula a favor de la lectura 

La pregonera d’enguany, Cristina Rivera Garza, torna a felicitar la diada. “És una meravella despertar-se i veure una ciutat mobilitzar-se completament, inclús confabular-se, a favor de la lectura”, ha exclamant.  

“És la celebració més important del llibre, però també la més alegre. És la celebració de la imaginació encarnada”, ha assenyalat l’escriptora mexicana.  

El Sant Jordi 2025 arrenca amb el tradicional esmorzar d’escriptors

10:36
   

Escriptores que s’estrenen al Sant Jordi 2025 

Hem parlat amb dues de les escriptores, Elena Crespi i Sílvia Catalán, que al llarg del matí signaran el llibre I ara què li dic? a Barcelona. “És un somni i ens fa molt il·lusió compartir aquesta diada juntes”, comenten.  

Elena Crespi i Sílvia Catalán

10:09
   

Una “kiss cam” al metro de Barcelona  

Aquest Sant Jordi TMB ubicarà una “kiss cam” als accessos d’algunes de les estacions més cèntriques, com el passeig de Gràcia. Un dinamitzador i un fotògraf convidaran els usuaris del metro, però també la gent que passeja, a fer-se una foto fent-se un petó o una abraçada. 

09:50
   

Esmorzar de Sant Jordi 2025  

El pati del Palau de la Virreina torna a ser l’escenari del tradicional esmorzar de Sant Jordi. Representants del sector de l’edició, l’escriptura, el periodisme i els diferents gremis i associacions d’escriptors es reuneixen amb l’alcalde, Jaume Collboni.

esmorzar Pati Virreina

09:29
   

Regalen punts de llibre al Park Güell

Avui es reparteixen punts de llibre a tots els accessos del Park Güell. Els dissenys són els guanyadors de la 8a edició del concurs Sant Jordi i el Drac del Park Güell elaborats per les escoles de l’entorn del parc.

 

09:23
   

Edificis emblemàtics engalanats amb roses  

Com ja es tradició, la Casa Batlló ja llueix guarnida per Sant Jordi. Les roses vermelles han tornat als balcons i ja s’hi apropen els primers curiosos a fotografiar-les.

09:05
   

Talls de trànsit i línies de bus desviades per Sant Jordi  

Fins a demà, 24 d’abril, queda restringida la circulació dins del perímetre de la superilla literària, delimitada per l’avinguda Diagonal, la Gran Via, Pau Claris i Balmes.  

Les línies de bus D50, H16, V13, 55 i 59 estan desviades a la plaça de Catalunya.  

08:47
   

Comencen els preparatius a Sant Andreu 

La plaça d’Orfila és l’epicentre de la diada de Sant Jordi al districte de Sant Andreu. Les primeres parades de venda de llibres ja estan a punt. Aquí també hi haurà la trobada Sant Jordi Km 0 amb escriptors i escriptores del districte que signaran les seves obres.  

plaça d'Orfila primera hora Sant Jordi

08:32
   

El cercador per conèixer on signa el teu escriptor favorit 

Trobar l’horari i l’espai on signen els escriptors pot ser una feina força feixuga. Per facilitar-ho, betevé ha creat un cercador on trobaràs els més de 1.600 horaris diferents de signatures programats durant aquesta jornada. Pots fer la cerca pel nom de l’autor, pel carrer o per la llibreria que tinguis més a prop o que t’interessi.  

08:13
   

Sant Jordi amb sol i alguns núvols inofensius 

La previsió meteorològica per Sant Jordi pronostica un matí assolellat, tot i la presència d’alguns núvols inofensius. A la tarda els núvols alts i mitgencs tindran més presència i bufarà la marinada a la façana costanera.  

 

07:56
   

600 autors signaran llibres durant tota la jornada 

Una de les activitats que més cues genera per Sant Jordi és la signatura de llibres. Aquest any hi ha 600 autors que estaran signant els seus llibres en 200 punts repartits per tota la ciutat.  

 

07:43
   

Llibreters i floristes munten les parades

Barcelona es comença a omplir de parades de roses i llibres. Des de primera hora del matí, llibreters i floristes estan muntant les parades que ompliran els carrers. En total hi haurà 448 parades, més que l’any passat, i set illes literàries repartides per tota la ciutat.