Restablerta l'avaria que ha deixat sense llum milers d'abonats de Barcelona i l'Hospitalet | electricitat, Endesa, llum
Escolta aquesta notícia

L’avaria a la subestació elèctrica de Collblanc que havia deixat sense llum milers d’abonats de Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat ha quedat resolta a les 4.55 h d’aquesta matinada, segons han informat fonts d’Endesa. Tot i això, segons fonts d’Endesa, aquest dimarts al matí encara es produeixen interrupcions puntuals en alguns carrers de Collblanc i la Florida, a l’Hospitalet, perquè alguns grups electrògens que es van instal·lar no funcionaven correctament i s’han hagut de substituir.

La incidència es va produir a les 17.24 h arran d’un petit incendi en un cable proper a la subestació de Collblanc que va deixar sense funcionament un dels transformadors.

El pic màxim de la incidència es va registrar a les 18.20 h amb un total de 16.886 clients sense subministrament elèctric. Unes hores més tard es va anar recuperant progressivament el servei i a la una de la matinada quedaven 1.200 clients sense servei. A Barcelona, la incidència ha afectat especialment els clients de les Corts i de Sants, a tocar de la subestació de Collblanc on es va produir la incidència.

Dues avaries en dues nits consecutives

Aquesta ha estat la segona nit consecutiva que una avaria deixa sense llum milers d’abonats de Barcelona i l’Hospitalet. La matinada passada un altre incendi en una subestació elèctrica de l’Hospitalet també va deixar sense servei 87.000 clients.