L’estiu anticipat que viu aquests dies Barcelona ha omplert les platges i els xiringuitos del litoral. Barcelonins i turistes han aprofitat el cap de setmana llarg de la segona Pasqua per combatre aquesta calor poc habitual amb el primer bany de la temporada o una remullada improvisada a la làmina de la Clariana de Glòries. Tot i que algunes famílies són conscients de la prohibició, expliquen que no han tingut més remei que buscar alternatives als jocs d’aigua, que encara no ragen.
Els xiringuitos fan l’agost
I quan arriba la calor… comença la temporada alta per a les platges i les guinguetes, que es converteixen en un lloc perfecte per prendre un refresc i oblidar-se una estona del termòmetre. A les guinguetes de la platja del Bogatell, taules i cadires s’han omplert aquest diumenge.
Alternatives per sufocar la calor
La Clariana de les Glòries ha viscut un matí de contrastos. Mentre que les zones assolellades semblaven un desert, les zones amb ombra han cotitzat a l’alça. Als jocs d’aigua (encara sense servei) i fins i tot a l’espai de jocs infantils no hi havia pràcticament ni una ànima i les famílies s’han resguardat de les altes temperatures sota l’estructura de joc, una imatge ben diferent de la que s’ha pogut veure a l’espai amb gandules, on pràcticament era impossible trobar una cadira on seure i recuperar forces.
