En la seva visita a Barcelona, els Reis d’Orient no s’han oblidat de fer parada als hospitals de la ciutat per sorprendre i alegrar el dia als més menuts que no gaudeixen de bona salut. El del Vall d’Hebron ha estat un dels hospitals on han comptat amb la preuada presència de Ses Majestats. Diverses càmeres de televisió han captat el moment i no tots els infants els han rebut de la mateixa manera: alguns ho han fet amb timidesa, d’altres, amb alegria i n’hi ha que fins i tot amb por.
“No fan mal, són els Reis Mags!”, ha dit una mare a la seva filla, la Lucía, que ha començat a plorar quan el rei ros ha entrat a la seva habitació. El cert és que la seva presència ha generat l’efecte contrari al desitjat i ha estat la seva mare qui ha acabat obrint el regal, un ninot en forma de bebè que ha fet canviar d’opinió ràpidament a la Lucía i hi ha començat a jugar. Les càmeres també han captat com Melcior ha donat un regal a en Cesc i a en Dilan.

Una visita especial
Melcior, Gaspar i Baltasar han entrat al Vall d’Hebron acompanyats de professionals sanitaris que els han guiat fins a les habitacions dels ingressats. “Hem tingut una visita molt especial dels Reis Mags, que han vingut a visitar els nostres pacients, que estan molt il·lusionats de poder-los veure en aquest dia que és tan important”, ha explicat la coordinadora quirúrgica de l’Hospital Vall d’Hebron, Laura Romero. “Com que estan passant aquestes festes fora de casa fa molta il·lusió que vinguin a repartir una mica de màgia a l’hospital”, ha afegit Romero.
