Catedral Barcelona

La instal·lació d’una lona publicitària a la façana de la Catedral de Barcelona ha generat tot tipus de comentaris a les xarxes socials. Alguns usuaris qüestionen l’anunci: el consideren un atac al patrimoni. D’altres, en canvi, veuen amb bons ulls aquesta font d’ingressos.

La publicitat, de la marca Samsung, té l’autorització municipal pertinent. Està instal·lada sobre una bastida que cobreix les obres al temple i, de fet, ha de servir per costejar aquestes treballs. L’Arquebisbat de Barcelona, propietari de la Catedral, ha justificat la instal·lació amb l’argument que “l’Església no només treballa pels pobres, també ha de cuidar el seu patrimoni” i ha de fer front a moltes necessitats. Així ho ha apuntat l’arquebisbe de Barcelona, Joan Josep Omella.

Volem saber què n’opines. Veus bé que es posi un anunci en un edifici com la Catedral de Barcelona? O hi estàs en contra? Participa en l’enquesta! Tens tres opcions de resposta:

  • , perquè els diners de l’anunci serveixen per sufragar les obres al temple.
  • No, és un menyspreu al patrimoni de Barcelona.
  • M’és indiferent.

Enquesta de l’anunci de la façana a la Catedral