VICENTE NAVARRO, secretari general de STAJ "Nosaltres volem donar un servei de qualitat, que el ciutadà quan vingui aquí que el seu expedient sigui ràpid, que no estigui a l'armari."

Els treballadors han detectat 25 deficiències, com ara que els expedients no es digitalitzen en un únic document, que els temps d’espera per canviar de pàgina són enormes i que s’han de fer múltiples passos per escanejar un document. Per tot això, calculen que si abans tramitaven 20 expedients al dia, ara amb el nou sistema, només en fan dos. El secretari general del Sindicat de Treballadors de l’Administració de la Justícia, la STAJ, Vicente Navarro, explica que “volen donar un servei de qualitat, que els expedients es tramitin ràpid i no es quedin a l’armari.”

Els treballadors han traslladat les queixes al Departament de Justícia que, de moment, ha decidit aturar els cursos de formació del nou programa informàtic. En les pròximes setmanes hi ha prevista una reunió amb l’administració per analitzar els problemes que, asseguren, genera el sistema.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a