
Una dona i el seu nadó de tres mesos afrontaven, aquest divendres, un desnonament. Finalment, però, el llançament s’ha posposat perquè la família encara no té enllestit l’informe de vulnerabilitat. La comitiva judicial no ha arribat a aparèixer, com tampoc no ho han fet els serveis socials, segons ha informat el Sindicat d’Habitatge del Clot-Camp de l’Arpa.

La PAH havia convocat una mobilització per aturar el desnonament de la Jenifer i el seu fill al carrer de Joan de Peguera, al barri del Camp de l’Arpa del Clot. Segons aquesta entitat pro habitatge, la propietat de l’immoble és l’empresa Promontoria.
D’un desnonament a un altre
Quan els manifestants de la PAH han vist, a primera hora del matí, que no s’executaria el desnonament de la Jenifer i el seu nadó han marxat del Camp de l’Arpa. Això no vol dir, ni molt menys, que s’hagin desmobilitzat. De fet, s’han adreçat a un altre punt de Barcelona on avui també està previst un altre llançament. Concretament a la Sagrera, en un edifici amb 14 famílies que hi viuen amb un total d’una trentena de persones, sis de les quals són menors.