Al llarg d’aquest matí, s’han repartit 30.000 canyes de Moritz, 15.000 racions de patates braves alsacianes i 10.000 bosses de patates xips. La festa marca l’inici d’una nova etapa per l’antiga fàbrica de cervesa, després d’una remodelació que ha durat deu anys i ha costat 30 milions d’euros.

L’espai es vol convertir en un centre de referència de la ciutat en els àmbits de la gastronomia, el disseny i la moda. Hi haurà dos restaurants, una botiga, una cerveseria, un museu i una sala polivalent on s’hi podran fer diverses activitats, ja siguin relacionades amb la marca Moritz o iniciatives ciutadanes que no tinguin un espai on celebrar-se. També hi haurà una microcerveseria, on es produirà la cervesa fresca que se servirà al mateix restaurant i que es vendrà al detall a la botiga.

Enmig d’un ambient festiu s’ha volgut apropar l’antic edifici remodelat als barcelonins perquè, segons el director de Moritz, Albert Castellón, “la marca vol fer ciutat.” El Festival Balconitis també ha estat present a la festa de Moritz. Diversos artistes musicals han omplert els balcons de l’edifici al llarg del matí.