No és el primer a tenir Wi-Fi al taxi, ni a portar-hi revistes, però sí a utlitzar el Twitter per oferir un millor servei als clients. Des de fa dues setmanes el Jordi hi va crear un nou "hastag": què voldries trobar al meu taxi. "Les noves tecnologies el que em permeten és agafar un ventall molt més ampli de gent. Saber què els agradaria a molts tipus de gent, diferents estatus socials, sexes, edats." Idees molt diverses encara que n'hi ha que es repeteixen. "Tipus de música o algun grup en concret, el tipus de revistes que els agradaria llegir, i un iPad o DVD per poder veure un troç de programa, un documental..." També peticions més simples... i altres d'impossibles. "Encara que siguin coses sorprenents, a vegades són les més efectives. Analitzar-les i veure què es pot fer i què no es pot fer. Jo crec que la majoria es poden fer. Amb la teconologia actual i trencan-te una mica les banyes, es pot fer." La campanya del Jordi té premi. El guanyador de la millor idea podrà escollir entre una carrera de 30 euros gratuïta, un menú per a dues persones o un tast de vins.