(EFE/Redacció) Almenys tres detinguts en una operació antiterrorista de la Guàrdia Civil al centre de Barcelona contra un grup vinculat a Hezbollah. L’operació ha començat a primera hora d’aquest dimarts i s’ha escorcollat un domicili del carrer de València, 501, a la confluència amb el carrer de Los Castillejos, al barri de la Sagrada Família. Un dels detinguts ha estat en aquest immoble. També s’han produït arrestos al Regne Unit i França.
Segons han informat a EFE fonts properes al cas, aquest pis del carrer de València és el mateix on el mes de juliol ja es van detenir tres presumptes terroristes acusats de construir més de mil drons per Hezbollah després de comprar els components a diverses empreses espanyoles i d’altres països europeus. La investigació va començar en detectar la compra de grans quantitats de materials per fer drons kamikazes.
L’operació d’aquest dimarts està dirigida pel Jutjat d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional, que previsiblement prendrà declaració als detinguts aquest dijous.