D'aquest pis, el número 18 de la rambla del Raval, n'han sortit, cap a les 10 del matí, dos detinguts. Una imatge que s'ha repetit en diversos pisos del carrer d'en Serra. Aquí s'han detingut com a mínim cinc persones. Els escorcolls han començat a primera hora del matí, entre les sis i les set, segons els testimonis. NEREA PUBILL, veïna "Estaba con mi pareja durminedo y de repende hemos empezado a escuchar unos golpes superfuertes. Cuando nos hemos asomado estaban dando golpes a la puerta y han empezado a subir un montón de mossos y Guardia Urbana." JAUME LLECHA, forner "Nosaltres treballem a la nit perquè som forners i a la nit nosaltres no hem vist cap moviment estrany, però a les 6.30 del matí, quan ja comencem a preparar-nos per obrir la botiga, és quan hem vist que arribaven els furgons." Amb l'ajut de gossos, la policia ha escorcollat 28 pisos i locals comercials del Gòtic i el Raval en què han confiscat material divers. També han fet quatre entrades més a l'Hospitalet de Llobregat i a Santa Coloma de Farners. Segons fonts de la investigació, l'operació se centra en llauners, d'origen pakistanès que, suposadament, venien substàncies estupefaents, entre les quals podria haver-hi cocaïna i haixix. El cas es troba sota secret de sumari i de moment no n'ha transcendit més informació. En el dispositiu dels Mossos d'Esquadra, en col·laboració amb la Guàrdia Urbana, hi han participat 380 agents.

Imatge de l'autor/a
Rafel Luján Torné

L’operatiu està centrat sobre un grup de llauners d’origen pakistanès, que també es dedica presumptament al tràfic de drogues a petita escala. Tot i que no ha transcendit el tipus d’estupefaents intervinguts, les mateixes fonts han descartat que es tracti d’heroïna.

Tot i que la majoria d’escorcolls s’ha produït a Ciutat Vella, també n’hi ha hagut a l’Hospitalet de Llobregat i a Santa Coloma de Gramenet. En l’operació hi han participat 380 agents dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana.

53 detinguts en la macrooperació antidroga de Ciutat Vella | droga, Mossos d'Esquadra