L’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (FANOC) ha organitzat aquest saló amb la idea d’oferir una ajuda davant la crisi per a les famílies amb més fills així com un espai de trobada i diversió familiar.

Durant tot el cap de setmana s’hi han realitzat activitats i les empreses hi han fet descomptes en alimentació, automòbils, assegurances, productes de la llar i lleure. A més, també s’hi han realitzat diverses activitats per a infants i adults.

Amb motiu d’aquesta segona edició l’organització ha elaborat un estudi sobre les pautes de consum turístic d’aquestes famílies. L’enquesta s’ha realitzat a més de 1.000 famílies nombroses i aporta informació sobre les destinacions més escollides, la freqüència de famílies que hi viatgen o què és important per a elles a l’hora de planificar les vacances. Una de les dades més curioses és que tres de cada quatre persones prefereixen destinacions nacionals en els seus viatges i que el 52% de les famílies asseguren que són els fills qui escullen on anar de vacances.