Escolta aquesta notícia

L’abril del 2018 s’obria l’àrea d’esbarjo de gossos als Jardins de Piscines i Esports i, només tres mesos més tard, ja s’havia creat una plataforma amb 600 veïns en contra. Denunciaven males olors i insalubritat i, per això, en demanaven el trasllat. Ara, a finals d’abril, set anys després de la seva inauguració, començaran les obres per traslladar el pipicà als Jardins del Doctor Samuel Hahnemann, on se’n farà un de nou.

Les obres ja estan contractades

“Les obres ja estan contractades i començaran a finals d’abril”, ha anunciat la regidora de Sarrià – Sant Gervasi, Maria Eugènia Gay, al plenari del districte d’aquest dimarts 18 de març. La nova zona d’esbarjo per a gossos estarà ubicada als Jardins del Doctor Samuel Hahnemann, a cinc minuts caminant de la ubicació de Piscines i Esports, que es tornarà a enjardinar. “Això permetrà convertir la zona actual en un espai verd i guanyar més espais de convivència per als vianants”, ha afegit.

Una àrea d’esbarjo de gossos per substituir el Turó Park

L’àrea d’esbarjo de gossos dels Jardins de Piscines i Esports, amb 1.100 m², es va crear perquè els veïns hi poguessin anar amb les mascotes, ja que es va prohibir l’accés als gossos al Turó Park per protegir la vegetació. Des del primer moment, la Plataforma d’Afectats per l’Espai de Gossos de Piscines i Esports va denunciar un problema de salut pública i va criticar que l’espai estava massa a prop dels habitatges. Un altra motiu de queixa va ser que a l’inici, l’espai estava obert les 24 hores el dia.

Des de la plataforma es mostren molt satisfets amb el trasllat de l’espai i expliquen que és el resultat de moltes reunions i treball conjunt amb el districte de Sarrià – Sant Gervasi.

Comparteix a: