Menys expositors i menys participació estrangera a The Brandery. Ja és habitual que en l'edició estiuenca d'aquest saló de moda urbana hi hagi menys marques, però enguany la crisi les ha reduït encara més. MIQUEL SERRANO, director del saló "Intentar convèncer tots els expositors internacionals que venir a Espanya i invertir aquí a través de The Brandery és una mica complicat." Tot i la situació econòmica difícil, ningú no vol deixar escapar l'oportunitat que els dóna The Brandery. És el cas d'aquesta firma de sabates, que hi participa per primer any, o d'habituals com Laga. JOAN VALLÈS, Sixtyseven "Volem ara mateix reforçar la marca, donar a conèixer, transmetre l'esperit de la marca amb conceptes com el tema d'altures, pells. Penso que la marca sent espanyola ha de ser present en totes les fires que hi ha." GONZALO IRAOLAGOITIA, Laga "Acaba de empezar y es un goteo constante, traemos un colección fresca, creemos que buena, comercial y venimos con muchas ganas." Tant els professionals com els aficionats a la moda, hi podran trobar "workshops" o tallers com aquest. Alumnes de l'escola Bau assessoraran el visitant sobre com combinar les seves creacions amb un objectiu molt clar: CRISTIAN GILBERT, responsable de Comunicació de la Bau "La gent del carrer conegui Bau i conegui el nivell de qualitat i l'atreviment que representa la moda. La moda és això, és ficar-se coses i poder lluir-les amb estil i criteri." The Brandery, però, no vol ser només un aparador de concerts.