RAIMOND BLASI, regidor de Comerç i Serveis de l'Ajuntament de Barcelona "Jo crec que també és un element per conscienciar-nos, és aquesta complicitat que també hem d'aconseguir i que si més no, en comptes d'ajupir-nos per fer una compra, qui la faci, doncs ajupir-nos per intentar convèncer a aquestes persones que hi ha alternatives i que, lògicament, socialment, són més correctes."
La Sagrada Família, el Parc Güell, la plaça de Catalunya i el Port Vell. Són els quatre punts que ha triat la Confederació de Comerç de Catalunya per a una nova edició de la campanya contra el “top manta”. Quatre zones molt concorregudes per turistes, que són el principal destinatari de la iniciativa. És per això que els díptics s’editaran en set idiomes. L’objectiu és informar del fenomen que s’amaga darrere aquesta activitat il·legal i alertar que “facilita la explotació de les persones, alimenta l’economia submergida i perjudica les empreses legalment establertes”, segons el comunicat de la CCC.