Sopar al 7 Portes o a Casa Leopoldo i dormir a Le Meridien o al Majestic a meitat de preu serà possible gràcies al Barcelona Opportunity Week. Del 28 de gener fins al 6 de febrer desenes d'hotels, restaurants, mercats i sales d'oci de la ciutat oferiran descomptes del 50% en una època de vaques magres per als negocis turístics. PERE DURAN, director de Turisme de Barcelona "I és que creiem que té sentit posar en marxa la setmana de les oportunitats pensant que en el reclam preu pot portar activitat als diferents negocis de la ciutat" A més, servirà per activar la demanda turística, però també perquè se'n beneficiïn els ciutadans. Aquesta iniciativa neix un any després de la Barcelona Restaurant Week, que oferia els millors restaurants de la ciutat a un preu més assequible. PERE DURAN, director de Turisme de Barcelona "Ens agradaria que aquesta setmana es consolidés realment a Barcelona i es convertís cada any en un reclam clàssic per aquestes dates" JORDI MARTÍ, delegat de Cultura "És la millor porta perquè aquests esopais puguin arribar als ciutadans que els costa arribar-hi en la seva activitat quotidiana". La setmana també tindrà un vessant solidari. Una part dels guanys que s'aconsegueixin aniran destinats a diferents entitats benèfiques com Intermon Oxfam i el Banc dels Aliments.

La BCNOW! amplia l’oferta de la Barcelona Restaurant Week, una iniciativa importada de ciutats com Nova York o Londres que es va posar en marxa l’any passat. Ara, la BCNOW! amplia l’oferta dels restaurants als hotels,  mercats,  floristeries i diferents espais culturals. L’objectiu és activar el turisme en un període de l’any en què hi ha menys turistes.

Els hotels oferiran descomptes de fins al 50% i els restaurants -alguns amb estrella Michelin- posaran la seva carta a meitat de preu.

Pel que fa a la cultura, alguns cinemes oferiran descomptes del 50% el dimarts 1 de febrer i algunes sales de concerts tindran entrades gratuïtes o descomptes. S’apunten a la iniciativa l’Auditori, el Palau de la Música, els teatres i els museus.  La informació sobre les ofertes concretes es pot trobar al web de Set de Cultura.

Durant els 10 dies que dura la iniciativa, es podran trobar ofertes a 11 mercats i 35 floristeries de Barcelona.

Iniciativa solidària

Com la Barcelona Restaurant Week, el BCNOW! també té una vessant solidària, perquè una part dels guanys obtinguts amb les ofertes es destinaran a entitats benèfiques. La iniciativa col·labora amb Intermón Oxfam, l’Obra Social Sant Joan de Déu i la fundació Banc dels Aliments de Barcelona.