(ACN) La companyia de telefonia Movistar ha informat la seva clientela que ha patit un atac informàtic i que diverses dades personals han quedat exposades. Segons la informació que la companyia els ha fet arribar, haurien detectat una “activitat inusual” al sistema a través d’un “accés irregular des de direccions IP sospitoses“. Asseguren que han bloquejat aquest accés i s’han pres “les mesures necessàries” perquè no es torni a repetir.

No hi ha indicis que els atacants hagin “explotat” les dades obtingudes

Des de la companyia lamenten que els atacants han pogut accedir a “dades bàsiques i d’identificació, dades de contacte i informació sobre productes i serveis contractats”, però deixen clar que no han tingut accés a informació “sensible” com ara dades de facturació o registre de trucades. En el mateix missatge que la companyia ha enviat als seus clients, confirmen que no tenen indicis que els atacants hagin “explotat” les dades que han obtingut a través del ciberatac. Per tot plegat, els demanen disculpes “per les molèsties que la situació els pugui ocasionar”.