SANTI RUÍZ, membre del Moto Club Impala "Per Barcelona es veuen moltes Impala encara, moltes Montesa Impala i no es veuen altres marques com poden ser Oses o poden ser Bultaco, que són coetànies seves. Em va sortir la possibilitat de comprar-ne una, dos i mig esport, i la vaig anar restaurant i l'he utilitzat durant molts anys quasi bé cada dia. Ara la trec menys perquè fa molt soroll, però és una moto que penso que té un estil propi i defineix molt bé també les persones que estimen aquesta moto, i és una moto que realment enganxa. A poc a poc ens vam anar trobant gent que ens agradava aquesta moto. El 1997 es va fundar el Moto Club Impala i des de llavors no hem parat de créixer i no hem parat de fer activitats." CARLES BARÓ, secretari del Moto Club Impala "La principal intenció era mantenir aquesta moto mítica de Barcelona, vigent i activa. Això amb el pas dels anys ho hem anat aconseguint, que hi ha més gent dedicada a fer recanvis, que puguis trobar gairebé de tot." XAVI ARENAS, president del Moto Club Impala "Era una moto que va guanyar premis de disseny, que representava un 'look' que va triomfar entre gent una miqueta bé de Barcelona, i això s'ha mantingut amb diverses generacions. Ara estem que hi ha molts socis de la tercera generació que tenen aquesta moto, i això és maco que perduri i que les motos no solament es mantinguin sinó que, a més, també funcionin i surtin a la carretera." DOMINICA PARRAVANO, membre del Moto Club Impala "Tothom és molt agradable, molt bones persones, no hi ha egos, a tothom li agrada una moto clàssica i aleshores no és qüestió de velocitat, és qüestió d'anar lentament, agafar els revolts i fer com un vals, diuen."