Carambola dels Mossos d’Esquadra en relació amb el robatori de rellotges de luxe a Barcelona. En un escorcoll a un domicili de Ciutat Vella on havien identificat el lladre d’un rellotge a un turista, no només van trobar-hi l’objecte sostret sinó que també van recuperar quatre rellotges més, presumptament sostrets, per un valor total de 87.000 €. A banda, van detenir l’home, de 19 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori violent i lesions.
Recuperats cinc rellotges per valor de 87.000 €
Els fets van passar el 2 de juny arran de la denúncia d’un turista que va ser víctima del robatori del rellotge que portava al carrer, a Barcelona. Els Mossos van obrir una investigació i el mateix dia van identificar-ne els dos presumptes autors. Tres dies després, agents del cos van detenir-ne un després de fer una entrada al seu domicili de Ciutat Vella.
En l’escorcoll, els Mossos van trobar el rellotge robat del turista que havia denunciat els fets, i també van recuperar quatre rellotges més, presumptament robats, i 3.500 € en efectiu. El valor dels cinc rellotges és de 87.000 €. Els agents ja han tornat al turista el seu rellotge. Un moment que han enregistrat en un vídeo en què es pot veure com la víctima del robatori agraeix l’acció mentre va dient: “Súper, súper”, i fa gestos de satisfacció.
El detingut acumula tres antecedents policials i va passar a disposició judicial el 7 de juny. Pel que fa a l’altre autor del robatori ja està identificat i té vigent una ordre policial de detenció.
