mort Bon Pastor

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home aquest diumenge com a presumpte autor d’una mort violenta per arma blanca al districte de Sant Andreu. Els fets s’han produït cap a les 14 h al passeig de Mollerussa, al Bon Pastor, quan el 112 ha rebut un avís per una persona ferida al carrer.

Diversos testimonis han explicat a betevé que la víctima mortal estava intentant robar un home i aquest l’ha agredit amb un ganivet. Als llocs dels fets s’hi han traslladat unitats dels Mossos i del SEM, que han intentat reanimar la víctima sense poder fer res per salvar-li la vida.

La policia ha detingut el presumte autor in situ, que està acusat d’homicidi. La Divisió d’Investigació Criminal del cos policial s’ha fet càrrec del cas i s’ha dictat el secret d’actuacions.

Altres morts violentes a Barcelona

Aquesta és la primera mort violenta de què betevé s’ha fet ressò aquest 2026. L’última es va produir el 13 de novembre de l’any passat a Sant Martí, al carrer de Nàpols, quan un home va morir presumptament a mans del seu fill. Posteriorment es va intentar suïcidar llançant-se a les vies del metro. 

Anteriorment, el 30 de setembre, la policia va trobar un home mort amb senyals de violència al replà del tercer pis d’un edifici al barri del Bon Pastor. Poques setmanes abans, el 8 de setembre, un menor de 16 anys va morir com a conseqüència d’una agressió amb arma blanca a Sants.