
Un home de 41 anys ha mort electrocutat aquest divendres al migdia en una empresa ubicada a la Zona Franca. Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sants – Montjuïc han rebut l’avís poc abans de la una per un accident laboral. Segons han avançat diversos mitjans i ha confirmat betevé l’incident ha passat en una parcel·la de la factoria Ebro mentre l’operari feia tasques de desmuntatge.
Segons els Mossos, les causes del succés encara s’investiguen, però sembla que una descàrrega elèctrica ha provocat la mort del treballador. Al lloc dels fets s’hi han traslladat diverses patrulles de la comissaria de la policia autonòmica, dotacions dels Bombers de la Generalitat, agents de la Guàrdia Urbana i el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM).
Treballador d’una empresa subcontractada d’Ebro
L’empresa EBRO Factory, en un comunicat, ha assegurat que la persona morta es tracta d’un treballador d’una companyia subcontractada en la parcel·la contigua a la planta de fabricació de la Zona Franca. L’accident s’ha produït durant la realització de treballs de desmuntatge no lligats a l’operativa diària d’EBRO Factory.

Considerat un accident laboral
Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament d’Empresa i Treball, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
