S’apropa la celebració de Setmana Santa 2025 i Càritas Barcelona i la pastisseria Bubó presenten la mona de Pasqua més solidària. Tothom qui la compri destinarà cinc euros del preu total a projectes en què participen infants en risc d’exclusió social i que promou l’entitat Càritas. “Animem tota la ciutadania a celebrar una Pasqua ben solidària. La mona no serà només un regal dels padrins cap als fillols, sinó que permetrà a infants i joves atesos per Càritas continuar creixent amb igualtat d’oportunitats”, afirmen des de Càritas.
L’entitat vetlla pels drets de gairebé 12.000 infants i adolescents, i ho fa des de projectes com reforços educatius, centres oberts o activitats extraescolars. Per primera vegada, Càritas Barcelona s’uneix a la pastisseria Bubó per elaborar aquest producte tradicional de manera conjunta i per impulsar econòmicament els recursos per a infants i adolescents en situació de vulnerabilitat.
En aquesta línia, des de la pastisseria han remarcat que, enguany, volen que una de les seves mones de Pasqua sigui més que una dolça tradició. “Creiem que cada petit gest compta, i amb aquesta iniciativa volem aportar el nostre granet de sorra aprofitant aquestes dates tan especials”, han explicat.
On la pots trobar?
Des d’aquest dilluns la mona solidària es pot adquirir a la botiga de Bubó Barcelona del Born, al carrer de les Caputxes i al Time Out Market, al moll d’Espanya. També està disponible en línia, a la pàgina web de la pastisseria per a enviaments a domicili o recollida a l’obrador i botigues.
Està inspirada en l’emoticona del mico que s’utilitza a les xarxes socials, té una mida de 12x12x12 centímetres i un pes aproximat de 200 grams. Està elaborada amb xocolata amb llet i a l’interior conté 15 boletes de xocolata i cereals banyades de xocolata negra, blanca i amb llet.